неделя, 20 март 2016 г.

Ден 70: Черно и бяло във мен се преплитат

Революция при сандвичите! От няколко дни обмислям промяна на закуската. Хем да участва хляб, хем да е различна от досегашните. Решението ми се избистри и доби формата на - мини пици:
Невероятна разделна вкусотия се получи. Мини пици - рецептата.

Днес е ден за чистене на къщата и почивка. Към 11, приключил с работата, се тръшнах на стола пред телевизора с идеята да погледам нещо, докато стане време за обяд. Жена ми се опъна на дивана. Следващото нещо, което видях, е часовникът, който показва три и половина. Около мен са яли, тихичко са гледали телевизия и са ми пазили съня. Явно много съм бил изморен, че да спя седнал толкова дълго време.

От няколко дни ме молят в неделя да направя палачинки. Правя ги страхотни - тънки, меки и много вкусни (изяждат по някоя и дори без нищо, само да им се насладят). Дали защото бях сънен или просто не внимавах, направих много смес - за около 40 палачинки. И се почна едно пържене - два часа и половина. Побърках се около тази печка. Побърка ме и миризмата на палачинките - както не съм обядвал, голям апетит ми се отвори.
Да, прегрешението е факт. Черно и бяло, Ин и Ян, нарушение и режим - всичко е оплетено. Въпросът е да не е закономерно и често. Не ме съдете строго - режимът си продължава. Снимки няма да качвам - не искам да дразня никого.

Няма коментари:

Публикуване на коментар