събота, 19 март 2016 г.

Ден 69: Утре идва пролетта, подготовка за офанзива на балкона

Нов ден, нов късмет. Едното дете оздравява, другото още е болно, жена ми е на работа до обяд. Аз командвам! Всички закусваме под строй. Някои плюс хапчета или сиропчета. За мен - естествено - сандвичи.
Искам да ги сменя с нещо друго въглехидратно, но нямам време - ще поработя до обяд.

Преди обяд отидох да прибера жена ми от работа. Утре настъпва пролетта, та е време за офанзива на балкона - засаждане на сакъшчета. Посетихме ХоумМакс - докарали са прекрасни разсади. И то на доста прилични цени - 1 или 2 лева коренчето. Трябват ми 24. Взех лилави, червени, розови и бели - ще станат страхотни сандъчета. Грабнах почва и тор. Ще ги садя утре. Хайде да обядваме.
Пилешката супа. Направил съм толкова много, че май ще остане и за утре. Лошо няма - много е вкусна.

За вечеря, нали е празник, реших да завъртя едно от кулинарните предизвикателства на Иван Манчев - свински пържоли пълнени със зеленчуци. Рецептата. Стана сравнително бързо - за около час и половина.
Прекрасна гарнитура - карфиол, броколи и салата от корени спанак (рецепта). Виното се лееше щедро, приказвахме си цяла вечер със жена ми, грижехме се за болните. Много уютна вечер се получи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар