вторник, 8 март 2016 г.

Ден 58: Натоварено и празнично

Денят започнах със сандвичи. Трябва ми енергия, защото днес ми предстоят важни срещи.
Успах се малко и за това не бяха много украсени. Бързината на приготвяне и липсата на фантазия бяха по-важни.

Сутринта ми мина неусетно. Едната среща (най-важната) е по обяд. Прецених, че на празен стомах ще съм по-съсредоточен, за това отложих хапването.
С олекнала душа от успешно свършената работа, отидох в кръчмата. Е, в два и половина изборът чорби е ограничен, но все намериха една пилешка за мен. Гореща и люта. Нищо необичайно - много беше вкусна :)

Днес е празник. И вкъщи е празнично. Така се получи, че всички ядохме различно - всеки любимото си, аз - разделно :). Опекох си зеленчуци.
Печени домати, патладжан и тиквички. Подредени едни върху други с малко сирене. Вкусотия. Задължителното люто, малко задушени гъби и разбира се - червено вино. Наздраве!

Няма коментари:

Публикуване на коментар