четвъртък, 17 март 2016 г.

Ден 67: Ден за плуване

Сутринта направихме посещение при доктор Ох Боли. Ще го бъде детето, отишли сме съвсем навреме. С изпълнена рецепта се прибрахме гладни. За него чай, филийка със сирене и куп хапчета, за мен - сандвичи:

Питахте ме дали още ходя да плувам. Да, стремя се да е два пъти седмично. Та към обяд запорих във водата. Гледам да минавам поне 800 метра - изморявам се малко, а ми отнема около 40-50 минути. Естествено после съм гладен като змей.
Право в кръчмето. Агнешкото са го омели, останала е пилешка чорба. Бива. Както винаги - гореща и люта.

За вечеря имам заръката да направя мусака. Не разделна обаче. На мен пък ми се хапват пилешки бутчета. За да станат манджите почти едновременно, приложих една малка хитрина - докато мусаката се печеше във фурната, сварих бутчетата. После ги намазах с чесън, розмарин и червен пипер. Щедро ги полях със сока на един лимон и ги покрих с парченца краве масло. И след това - само 15 минути във фурната на вентилатор - колкото да хванат коричка.
Много ароматни станаха. Със зелена салата, малка ракия и две чаши червено вино - прекрасна вечеря!

Няма коментари:

Публикуване на коментар