събота, 26 март 2016 г.

Ден 76: Нещо съм си загубил апетита

Мисля си за изминалия ден и забелязвам нещо много интересно - загубил съм си апетита. Явно от боледуването е. Никак, ама никак не ми се ядеше. Наложи ми се да пренеса едни дърва (нищо работа), за нула време останах без дъх. Не е добре така. Ще трябва да измисля нещо.

А иначе, закуската си спретнах по обичайния начин - сандвичи:
Още с първата хапка усетих, че нещо не е наред - не ми се яде. Изръмжах се и ги изядох.

За обяд децата поискаха спагети. Така да бъде. Нарязах си три кисели краставички, няколко маслинки и си спретнах лек доматен сос.
Никак не беше зле. Но ми върви трудно - едвам си изядох порцията.

Наближава 24 април.
Големи фенове сме на Игра на тронове и сме започнали така нареченото "binge-watching" - гледаме епизод след епизод, сезон след сезон. От обяд, до вечерта. По едно време жена ми си направи чинийка с мезета. Наля си и вино. Веднага я последвах. Защо не?
Бавно и с наслада гледахме историята, пийвахме си винце и замезвахме. За вечеря никой не отвори дума.

P.S. Пишейки, закусвам с огромен апетит - намерих му цаката, но за това - утре :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар