събота, 5 март 2016 г.

Ден 55: Преоткривам храната отново и отново

Да не останете с впечатлението, че живеем в някакъв коптор, но чистенето продължава. Това е ежегодна офанзива, която изрива есенно-зимните следи прах, кал и пепеляк от камината. Бърка се навсякъде, всичко се търка, лъска, тупа, пере и подрежда наново. Не е леко и лесно, но след това къщата е като нова.
Закуската ми е бърза. Хоп-хоп, срежи-склъцни и сандвичите са готови.
Зареден с енергия, нахлузвам хомота.

Към обяд, здраво надишан с препарати, си спретнах бърза салата. Моите хора хапват супа - гледам леко завистливо, но уви, не е разделна.
Голям домат, голяма глава лук, леко овкусяване с олио и сирене. Само лукът ми дойде в повече, но като цяло беше вкусно.

Уви, не се справихме да свършим днес. И утре ще се поработи два-три часа поне. Отново никакво време за готвене - сварихме макарони. Това ми даде повод да пак да експериментирам - направих Макарони с пролетни бъркани яйца. Рецептата.
Страхотен експеримент. Станаха невероятно вкусни. Със сигурност ще си ги правя пак! Малка ракия, чаша вино и наслаждение с очи на свършеното до сега.
Интересно прозрение премина през мислите ми, докато се хранех: Откакто съм на разделен режим, преоткривам храната. Ето макароните например - досега съм ги ял или само със сирене, или с риба тон. А сега, само за два дни, две страхотни нови рецепти. Същото важи за всички промени в храната, които настъпиха през последните петдесетина дни. Прекрасно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар