вторник, 29 март 2016 г.

Ден 79: Пропуснах обяда

Годишното приключване ми стопява лагерите. Боря се от сутрин до здрач с калпавите сайтове на НАП и НСИ. Единственото, което ме крепи, е че му се вижда края.
Закусих мекица. За пореден път забравям да си купя от предния ден буркан пукани люти чушлета и карам на пърженото тесто.

След приятната закуска потънах в дебрите на долнокачествения държавен софтуер. Към обяд се присетих за хранене, но натрупаната работа не ме остави да се разходя до близката кръчма. Добре, че бях подготвен с една ябълка.

Вечерта се прибрах изморен. За щастие жена ми е спретнала боб. Награбих няколко стръка зелен чесън и го подкарах от единия край.
Много бях жаден, за това си сипах една голяма чаша бира. Избягвам да пия газирано, но сега ми дойде много на място. Побързах да си легна рано, утре ме чака последен ден бюрократична борба. После нещата ще си влязат в обичайното русло.

Няма коментари:

Публикуване на коментар