четвъртък, 31 март 2016 г.

Ден 81: Паднах под 100 кила!!!

Честит първи април :) Все още съм си около 114-115...

Та вече сериозно. Денят започна нормално. Направих си лютите сандвичи:
Преди това минах през кантара - затвърдил съм 115, паднал съм към 114. С нетърпение чакам да падна под 110 и да обявя мисията за изпълнена. С тези темпове сигурно още месец ще ми трябва.

За обяд се разходих до кръчмата до работа. Асортиментът беше ограничен, задоволих се с не дотам разделна супа пиле (с фиде). Карай, утре ще видим какво ще има за обяд.

Отдавна не сме яли вкъщи риба. За това напазарувах прясна (според етикета, всъщност старичка) скумрия. На скарата на балкона стана превъзходна:
Ходи ѝ бяло вино, но нямам - има червено. С три чаши вино, рибата заплува щастливо в корема ми :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар