понеделник, 14 март 2016 г.

Ден 64: Не си купувайте Milker butter (Милкер бутер)

Ако това е бутер (a.k.a краве масло), то аз съм Лъжлив Съби. Право ви говоря. Не купувайте този боклук. Милкер бутер (Milker butter), произведен от Хранинвест ЕООД, село Кичево, област Варна. Не се накрадоха, не се намамиха, не се нагушиха. Изедници.
Допълнително се разтърсих в нета, отдавна са ги изтипосали тия хубустници. Гласност трябва. Защото държава явно няма. Линк към сайта на активни потребители.

С въпросния боклук са ми филийките. Чувствам се омърсен.
А с такова старание си ги направих...

За обяд - о, щастие - агнешка супа. Прясна, вряла, люта. Пооправи ми се настроението. Аха, аха да си поръчам втора. Не защото съм гладен, а защото бе прекрасна - само за допълнителна наслада. Подтиснах този устрем и се отправих към работа.

Вечерта нямаше изненади - свински кебап рунд втори плюс салати. Зелена, доматена, няколко колелца праз и неизменните люти чушлета.
Попитахте ме за грамажа. Винения кебап в чинията ми е 200 грама, салатите - 250. Предоволно мисля. Двете чаши вино не претеглих :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар