събота, 12 март 2016 г.

Ден 62: Време е за междинни резултати

Изминаха два пълни месеца. Време е за малко статистика.


Равносметката:
В началото: 135 кг
Тегло днес: 117,7 кг
Отслабване: 17,3 кг
На ден съм отслабвал по 0,279 кг
На час съм отслабвал по 0,012 кг

През първия месец съм смъкнал 11,2 кг, през втория - 6,1 кг.

През втория месец отново преобладаващата закуска е със сандвичи, обядът - супи, вечерите - разнообразни. Две прегрешения - хот-доци за обяд в ИКЕА и обилна не разделна вечеря на гости. Алкохолът не е спирал да се лее - умерено и редовно - ракия, няколко пъти водка, един път джин, червено вино.

Иначе денят ми започна хаотично. Успах се (обикновено ставам около шест без нещо, днес - в седем и половина), а трябва да бързам за важна сутрешна среща. Грабнах една филийка чер хляб, колкото да се отчете закуската.

По обяд - вчерашната пилешка супа. Вряла и люта.
Позволих си нещо, което много рядко правя - алкохол по обяд. Нямаме повод с жена ми - решихме да полеем ей така щастливия семеен живот. С усмивка на лице, увлечени в приятен разговор, бързо ометохме храната.

Извадил съм едно хубаво парче свинско. За винен кебап. Или за друсан - ще реша в последния момент. След като разтребихме от обяд, решихме мъничко да си починем. За десетина, петнадесет минути. Реших да почета малко. Легнал. Какво толкова да стане? Ами - събудих се в седем. Жена ми също се е събудила преди малко. Децата гладни, къщата в хаос - играли си и всичко е разхвърляно. Приятно розово и мокро, месото стои и ме чака да го готвя. Няма да е днес.

Бързата инвентаризация на хладилника събра в чинията ми салати и пушена риба.
Не се оплаквам - вкусно е. Явно много съм уморен, защото оставих на сина ми да оправя и мие след вечеря, а аз неусетно съм заспал отново. Пък книга щях да чета. Вятър.

Няма коментари:

Публикуване на коментар