вторник, 22 март 2016 г.

Ден 72: Да привлечеш вниманието на боговете на съдбата

Когато Тихе, Фортуна и Ганеша решат внезапно, че твърде хубаво не е на добре, ти объркват толкова здраво ежедневието, че се чудиш към кого първи да се обърнеш. Обикновено няма смисъл, обаче. А денят започна така хубаво.
Първо - посещение при личния. Няма нищо страшно, да пазя топлото, да пия панадоли с чай, капки в носа и толкова. Щастлив, че ми се е разминало, отидох да си купя една закуска, за която мечтая от доста време. Мекица.
Обиколих половината град, докато се добера да най-добрата мекичарница в града, но определено си струваше. Прясна, мека, гореща. Абсолютна вкусотия.

Щастлив тръгнах към къщи. И в този момент, за мой ужас, явно съм привлякъл вниманието на боговете - обадиха ми се, че днес трябва да работя в един доста проветрив офис. Температурата там - равна с външната. Ветровито, сумрачно, тясно. Измръзнах за по-малко от десет минути. И ме втресе. Не мога да ви опиша, колко труден ми беше деня. Отяде ми се - въобще не ходих на обяд. Исках всичко да свърши колкото се може по-бързо.

Едва към шест, замаян, премръзнал, с температура, успях да се добера вкъщи. Сетих се как прабаба ми лекуваше прадядо в такива случаи. Приготвяше половин чаша врял билков чай, допълваше го с червено вино, разбъркваше лъжичка мед и добавяше щипка чер пипер... Направих го. Ей, пара започна да излиза от ушите ми още с първата глътка. Блажено се насладих на чашата. След това - време за вечеря.
Прекрасно ми дойдоха препечените филийки с масло и мъничко сол. С тях изпих втора чаша от вълшебния чай. Панадол и хайде в леглото. Стоплен заспах веднага.

Р.S. Сега, като пиша това, съм много добре. Спах 12 часа. Нямам никакви признаци на настинка, само леко съм сополив. Днес съм вкъщи... за мое голямо щастие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар