сряда, 23 март 2016 г.

Ден 73: И отлетяха 20 килца!

Равносметката днес - двадесет кила надолу! Може и да е повлияно от болнорежимното ми хранене тези дни, но не се оплаквам. С усмивка слязох от кантара.
Прекрасен резултат. И много мотивиращ!

За закуска си препекох черни филийки с масло и мъничко сол.
Не са ми много вкусни, но не ми дразнят стомаха и ме държат сит.

Благодарение на Неда и Гергана от групата съм си забъркал един настърган джинджифил с мед и лимон, който го пия от време на време с топла вода. Пия си и хапчетата и нещата вървят на оправяне!

За обяд си направих супата от праз.
Само люто не ѝ прибавих - не искам да си дразня черволяците.

Мисля и тази вечер да откарам на препечени филийки - за последно надявам се!
За разнообразие - с малко червен пипер. Един чай с червено вино и хайде на топло под завивките. Писна ми да не съм здрав!

Няма коментари:

Публикуване на коментар