понеделник, 21 март 2016 г.

Ден 71: Подарък от децата

Не знам дали е заради палачинките или съм лепнал нещо от децата, но сутрешното кафе ме държа дълго в тоалетната. Ще се следя днес, може това да са първи признаци на вирус.
Спретнах си мини пици (рецептата). Този път добавих и маслини.
Много вкусно и засищащо.

Потънах в работа. По едно време се усетих, че започвам да подсмърчам. Лошо. Пих парацетамол и продължих работа. Към два се усетих, че е време за обяд. Не съм гладен, но си сипах една супа.
Стопли ме приятно, но нещо не ми дойде съвсем на място. Работата е ясна - получил съм подарък от децата. Парацетамол на 4 часа и капки в носа. За сега това мога да направя. И чай.

Вечерта, изморен от непрестанното взиране в монитора, седнах да мисля какво да ям. Нищо не искам. Въобще не ми е до ядене. За това си сварих един чай. Поогледах в хладилника и си нарязах четири парченца телешки суджук и лапнах три маслини. Това е. С куп салфетки в ръка се затътрих към леглото. Утре ще навестя Ох Боли...

Няма коментари:

Публикуване на коментар