петък, 11 март 2016 г.

Ден 61: Супа за вечеря

Намасте. Случвало ли ви се е, да си пиете сънени кафето сутрин и да ви тряснат такава задача изведнъж, че да се събудите мигновено, да зарежете всичко и да хукнете да работите? Е, на мен се случи. Изстрелях се в службата на жена ми да ѝ помагам с гаден документ, който трябва да напише за отрицателно време. Становище на тема "За интрацелуларното дефициране на консумпцията в детерминирани ареали". Найс, а? На някой хора трябва да им се пише така, че да им се четка началническото его. Няма значение какво си написал, а как... Добре, че ми иде отръки да дращя. На нея - също. За закуската забравих.

По обяд, вече вкъщи, трябваше да потушавам бързо обзелият ме вълчи глад. Снощи децата ми опекоха дроба за макарони, та са останали и за днес. Набързо спретнах вариант на пролетните макарони. Този път с червена и зелена чушка вместо спанак.
Много вкусно!

Поръчаха си пиле с ориз за вечеря. Устройва ме, защото вареното пиле се дели на две - за ориз и за супа. Бялото месо отиде при ориза във фурната, а черното къкри час с най различни зеленчуци - червени и зелени чушки, целина, праз, домати, зелен лук и чесън. Много богата супа стана.
С голяма ракия и чашка вино - супа за вечеря ям за първи път. Чудех се дали ще озверея - не - нахраних се чудесно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар