четвъртък, 24 март 2016 г.

Ден 74: Здрави сме вече

Сутринта заведох малката на контролен. На тази поликлиника вече ѝ научих всички тайни, навици на персонала, любовни афери и редовни посетители. Нещо, с което не искам да се хваля.
Слава, Богу, всичко вече е наред. Тръгнахме към къщи. Дъщеря ми е любопитен човек, обича да наднича, когато пиша тези постове и да коментира храната, която ям. От няколко дни е обсебена от мекицата, която хапнах и все ме врънка да ѝ взема. Та, заведох я да ядем мекици. За нея със сирене, за мен - обикновена:
Много доволни останахме!

За обяд - има супа. Една лека порция винаги е добре дошла.
И малко люто сложих, че да ми спори.

Писна ми да съм болен и да ям препечени филийки за вечеря. Все още не смея да си натоваря стомаха здраво, но тази вечер ще го пробвам - печена наденица и половин нарязана краставица със сол.
Позволих си само един пръст вино - ще ставам в 2 през нощта и ще шофирам - няма как.

Няма коментари:

Публикуване на коментар