петък, 18 март 2016 г.

Ден 68: Жена ми ми направи малко снимки

Първото нещо, което направихме сутринта след кафето, бе да посетим отново личния лекар. Контрола преди почивните дни. Добре е детето, антибиотика вече действа, ще оздравее за ден-два. Докторът ни предупреди да очакваме евентуално включване и от малката... оказа се прав - вечерта след градината се тръшна и тя. За сега само с малко температура. Детски панадол, нурофен, хексалгин, капки за нос, витамини - подготвен съм сериозно за вируса ѝ.
Но да карам подред. Когато се върнахме - обичайното - сандвичи. Леко започват да ми писват, ще видя как ще разнообразя въглехидратната закуска.

От сварените пилешки кълки ми е останал бульон и едно голямо бедро. Стана превъзходна супа - с чушки, моркови, ряпа (свършила се е главата целина), магданоз.
Жена ми се прибра за обяд. Ентусиазирано тримата си сипахме щедро. Много вкусна супа.

След като прибрах дъщеря ми от детската градина (с температура) и се погрижихме за нея, вечеряхме пилешкото от вчера със салати.
След като поотслабнах и намалих обиколката на корема си купих нова риза - без да я пробвам. Доста смела постъпка, в този размер никога не бих могъл да вляза преди. Реших да я пробвам. Преоблякох се и се показах на жена ми. Реакцията ѝ - с очи като чинийки, успя да промълви "Много си се свил...". Грабна фотоапарата и ме пощрака.
Окуражи ме да покажа разлика. Добре, качвам малко снимки в групата РАЗДЕЛНО ХРАНЕНЕ - МОТИВАЦИЯ И ПОДКРЕПА. Сега, като ги гледам - сериозна работа съм свършил...

Няма коментари:

Публикуване на коментар