неделя, 6 март 2016 г.

Ден 56: Чистенето приключи най-накрая

Днес не само трябва да свърши пословичното чистене, но и трябва да разнасям децата из града. Голямото утре има рожден ден, малкото пък е канено на такъв днес. Докато дъщеря ми се забавлява на детското парти, обиколихме магазините за обувки за рожденика. Прибрахме се чак по обяд. А понеже се успах, закуска - няма.

И време няма, ако искам да свърша днес. За това - сирена за обяд.
Бързо, лесно, вкусно. И зареждащо с много енергия. Ще ми трябва.

Към пет се грохнах на един стол. Свърших. Епичната битка с мръсотията свърши. Остава да махна само тази по мен.
След душа се хванах да си сготвя нещо. Килерът е празен, хладилникът - също. Тези дни не сме пазарували. Изрових пакет кафяв ориз. Вчерашните макарони толкова ми харесаха, че повторих рецептата, но с ориза.
Много вкусно. Много, много, много. Тази рецепта ще си я пазя и повтарям често. За пиене - една малка ракия и две чаши вино. Толкова съм уморен, че не помня направо как съм заспал.

За любопитните как изглежда вкъщи след чистенето, ще кача малко снимки в групата РАЗДЕЛНО ХРАНЕНЕ - МОТИВАЦИЯ И ПОДКРЕПА

Няма коментари:

Публикуване на коментар