неделя, 13 март 2016 г.

Ден 63: Карта на съкровище.

Неделя е и ми се мързелува. Жена ми отново е на работа (не е имала цял почивен ден, с изключение на няколко недели, от септември насам) и оправянето къщата и готвенето ми е легнало на плещите. Синът ми е цял ден навън с приятели, та съм само с дъщеря ми и ми е спокойно.
Измайсторих си по-засукани сандвичи - с жълтък:
Много вкусно!

С дъщеря ми си направихме карта на заровено пиратско съкровище. Стана много яка и бързам да я споделя:
Става много лесно и сравнително бързо. Лист дебел картон се състарява като се напои хубаво с готово кафе. Отгоре се поръсва с малко нес на гранулки и се пече във фурна на около 100 градуса, докато изсъхне. После се рисува върху него с фулмастри. След това се натрива с пепел от цигари и пръски вино. Краищата на листа се късат и се обгарят със запалка. Резултатът е прекрасен. А времето прекарано с детето - безценно.

За обяд ми е останала една порция супа. За останалите спретнах винен кебап (рецептата) с картофено пюре.
Жена ми се прибра и обядвахме заедно.

За вечеря с нетърпение си сипах от кебапа.
Абсолютна вкусотия! С две чаши червено вино и богата зелена салата - нахраних се превъзходно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар