вторник, 1 март 2016 г.

Ден 51: Килцата се топят, се топят, се топят...

Драго ми е да си гледам кантара. И да скачам отгоре му. Вече преминах 119, затвърждавам 118. Много съм щастлив. И мотивиран да продължавам.
Ходих при личния - всичко ми е наред, ходенето на басейн е събудило заспалия ми бял дроб. Да продължавам и така нататък. Супер!

Прибрах се и си спретнах закуската:
Максимално ги наукрасявах. Получиха се доста вкусни.

За обяд - най-накрая - супа! Любимата ми напоследък - празена със сирене.
Разбира се, нарязах две много люти чушлета вътре. Огън!

Незнайно как, за вечеря имаше една оцеляла пържола. Въобще не ѝ се кумих. Направих си една огромна зелена салата със всичко - маруля, домати, краставици, зелен лук, зелен чесън, рукола и репички. Малко задушени гъбки и задължителното люто.
Вино червено две чаши и много настроение. Хубав ден беше. И честита Баба Марта, да не забравя :)

2 коментара:

  1. Можете ли да покажете някаква снимка ПРЕДИ и СЛЕД ... Искам да видя тази разлика :) Страхотно постижение :) Поздравявам ви !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще публикувам преди и след, но да стигна желаните килца - около 100-105 :)

      Изтриване