вторник, 15 март 2016 г.

Ден 65: Странен обяд

Събудих се, кратко освежаване, кафе, тоалет. Реших първо да направя бърза визита при личния лекар, после да помогна на жена ми да разпечата нещо, пък тогава да закусвам. Работа за час, тъкмо да огладнея хубаво.
С доктора свършихме бързо, но работата с печатането се закучи. Имам славата да притежавам почти мистично влияние върху компютърната техника. Често ме викат при разни проблеми, които магически се оправят, когато се появя.
Да, но не и днес. Запънал се принтера и не ще да печата. Докато установя проблема и да го разреша - прибрах се почти в 11.
Дали съм гладен? Като вълк. Набързо си направих сандвичи - реших, че е рано за супа.
Седнах пред компютъра и потънах в собствените си проблеми.

Към три ми пристърга. Ами сега? Късно е за обяд, рано е за вечеря. Подходих нестандартно - изпуках си пуканки. Защо не? Приятно, вкусно, леко. Пък и да видим как ще ме заситят.

Никакви проблеми до вечерта. Моите хора са си поръчали леща. Знам ги аз, първо ще ме попитат има ли мръвка към лещата. За това предвидливо изпекох наденички. Не сбърках - още по телефона, преди да се прибере, жена ми мимоходом смотолеви така, че би било хубаво да има нещо, към лещата, месно... Успокоих я :).
Колебаех се какво да си сипя и реших - леща ще ям утре.
Отнякъде изникнаха и кисели краставички. Вече имах салати, но си взех две. Да не остана назад.

Няма коментари:

Публикуване на коментар